وبلاگ همه چی

الهــــی گواهــــی که گاهــــی نگاهــــی ندارد گناهــــی...

وبلاگ همه چی

الهــــی گواهــــی که گاهــــی نگاهــــی ندارد گناهــــی...

وبلاگ همه چی
آخرین نظرات
  • ۸ خرداد ۹۶، ۰۰:۲۳ - ادیب
    خوبه.
سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۹ ق.ظ

نتایج بازی والیبال ایران و آلمان

جمعه 92.04.21 ساعت 21:00

ایران3 - آلمان0 (والیبال)

(لیگ جهانی والیبال، بازی نهم ایران)

تیم ملی والیبال ایران با پیراهن‌های یکدست سفید مقابل سرخ‌پوشان آلمان در حالی در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ جهانی والیبال به میدان رفتند که سفید پوشان ایران در پایان ست‌های اول ، دوم و سوم توانستند با نتایج ۲۵ بر ۱۹ ؛ ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰ قدرت خود را به آلمان‌ها دیکته کند و لوکوموتیو ژرمن‌ها را در ایران متوقف کند.



شنبه 92.04.22 ساعت 21:00

ایران0 - آلمان3 (والیبال)

(لیگ جهانی والیبال، بازی آخر ایران)

تیم ایران با ترکیب علیرضا مباشری،‌ محمد موسوی، فرهاد ظریف، امیر غفور،‌سعید معروف و رحمان داوودی به میدان رفت و مطابق انتظارها بازی را بهتر آغاز کرد و آلمانی ها نیز تا حدی ناهماهنگ نشان دادند تا وقت اول استراحت فنی با برتری ۸ – ۵ ایران خاتمه یابد. حریف ایران پس از بازگشت به زمین به هماهنگی لازم رسید و فاصله را کاهش داد تا نتیجه ۸ – ۷ شود و مربی این تیم نیز سعی داشت با اعتراض به داوری جو را به نفع این تیم برگرداند. دفاع خوب آلمان باعث شد تا دو تیم در امتیاز ۱۰ برابر شوند و ولاسکو درخواست وقت استراحت کند اما باز هم این آلمانی ها بودند که بهتر ظاهر شدند و دو امتیاز نیز پیش افتادند تا با برتری ۱۶ – ۱۴ به وقت استراحت فنی دوم بروند. ورود عادل غلامی به بازی نیز تاثیری نداشت و فاصله به سه امتیاز رسید و آلمان ۱۹ – ۱۶ پیش افتاد تا ولاسکو بار دیگر درخواست وقت استراحت کند. حمزه زرینی، شهرام محمودی و مهدی مهدوی هم به بازی رفتند اما بی نتیجه بود و تماشاگران هم پذیرفتند که ایران پیروز ست اول نخواهد بود؛ آلمان ۲۵ -۲۱ به برتری رسید.

در آغاز ست دوم دریافت های مناسب و دفاع های منطقی باعث شد تا باز هم آلمان پیش بیفتد و همان ابتدا حمزه زرینی جای مباشری را بگیرد اما به نظر می رسید آلمانی ها به خوبی نقاط قوت تیم ما را شناسایی کرده بودند؛ ایران ۵-۱ عقب افتاد و وقت استراحت فنی اول ۸ – ۵ به سود آلمان خاتمه یافت. ایران قافیه را باخت و عجیب اینکه تماشاگران نیز تشویق را تا حدی فراموش کردند. آلمان فاصله را به ۱۱ – ۵ رساند تا باز هم ولاسکو درخواست وقت استراحت کند بلکه به این اوضاع سامان دهد. پوریا فیاضی هم به میدان رفت و کمی بعد دو تعویضه های همیشگی ولاسکو این بار خیلی زودتر از همیشه انجام شد  و مهدوی و محمودی به میدان رفتند و فاصله بکاهش یافت اما این آلمانی ها بودند که با برتری ۱۶ – ۱۳ به وقت استراحت فنی دوم رفتند. در ادامه سرویس عالی زرینی فاصله را به یک امتیاز کاهش داد تا امید به اردوی ایران بازگردد و عملکرد خوب محمودی باعث شد ایران ۱۸ -۱۷ جلو بیفتد و مربی آلمان درخواست وقت استراحت کند. دو تیم پایاپای پیش رفتند و در نهایت آلمان ۲۵ -۲۳ پیروز شد.

ایران ست سوم را بهتر آغاز کرد اما باز هم آلمان توانست فاصله ایجاد کند و با برتری ۸ – ۶ به وقت استراحت فنی اول برود. در ادامه دو تیم پایاپای کار را ادامه دادند اما ضربه خوب حمزه زرینی و در ادامه اشتباهات آلمانی ها باعث شد ایران ۱۳ – ۱۱ پیش بیفتد و با برتری ۱۶ – ۱۴ به وقت استراحت فنی دوم برود. حمزه زرینی اشتباهای داشت که باعث شد ایران ۱۸ – ۱۷ عقب بیفتد و ولاسکو درخواست وقت استراحت کند. در ادامه آلمان بار دیگر دو امتیاز پیش افتاد و این فاصله را حفظ کرد و در نهایت ۲۵ - ۲۲ پیروز شد تا این دیدار را سه بر صفر به سود خاتمه دهد.

ایران با این شکست ۱۵ امتیازی ماند و بار دیگر به رده پنجم سقوط کرد.

تماشاگران با وجود شکست، ملی پوشان ایران را به خاطر درخشش در طول لیگ جهانی مورد تشویق قرار دادند.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">