وبلاگ همه چی

الهــــی گواهــــی که گاهــــی نگاهــــی ندارد گناهــــی...

وبلاگ همه چی

الهــــی گواهــــی که گاهــــی نگاهــــی ندارد گناهــــی...

وبلاگ همه چی
آخرین نظرات
  • ۸ خرداد ۹۶، ۰۰:۲۳ - ادیب
    خوبه.
چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۲ ق.ظ

اس ام اس ویژه ماه رمضان 1392

یارو ! روزه میگیره از حال میره از پذیرایی در میاد !!!

.

.

طرف روزه می گیره، ۵ دقیقه به اذان روزشو میشکنه

می گن چرا اینکارو کردی؟ می گه خواستم به خدا ثابت کنم که می تونم اما نمی گیرم !

.

.

ماه رمضان بر تو ای دوست گلم که دم افطاری تخته گاز داری میری خونه مبارک باد !

جمعیت مبارزه با سوء تغذیه شدید !

.

.

ماه رمضان ماه صفا ، تعطیلی ، پرخوری ، بیکاری

و سیگار بعد از افطاری و تماشای سریالهای سرکاری مبارک باد !

.

.

به غضنفر می گن نظر شما راجع به ماه رمضان چیه ؟

می گه والا خیلی خوبه فقط یه ذره زولبیا بامیه اش رو زیاد کنن بهتر می شه !

.

.

ماه رمضونه یه وقت جایی نری که پیدات نکنم

آخه دارم دنباله ۶۰ تا گدا میگردم !

روی تو حساب کردم!!!

.

.

مناجات غضنفر باخدا :

خدایا ماه رمضان را مانند المپیک هر ۴ سال یک بار آن هم در یک کشور برگزار کن !

.

.

به دلیل استقبال بی نظیر شما روزه داران عزیز, ماه رمضان تا پایان مهرماه تمدید گردید !

.

.

عیدفطر مبارک ( رصدخانه ی غضنفر) !

.

.

به غضنفر میگن پاشو سحره ، میگه بزار بخوابم ، خودم فردا بهش زنگ میزنم !

.

.

کجایی؟؟ همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن

آخه ماه من میخوان ببینن فراد عیده یا نه !

.

.

یارو! ماه رمضون میره خونه دوستش می خوابه

دوستش بهش میگه سحر صدات کنم ؟

یارو! می گه نه همون غضنفر صدام کنی بهتره !


نظرات (۲)

سلام دوست عزیز سایت قشنگی داری به وبلاگ منم سر بزن و خوش حالم کن

سلام مرسی از حضورت بازم بیا

راستی آهنگ پیشوازم واسمون بذار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">